برندآفرین شو / قسمت پنجم

راهکارهای بسیاری وجود دارند که مردم یک شهر یا کشور یا حتی دنیا شما را ببینند، این روشها شاید ساده باشند اما با استمرار آنهاست که شما می توانید یک راه ۴۰ ساله را شاید در کمتر از ۱ یا ۲ سال بپیمایید. یک سوال اساسی در این زمینه وجود دارد؛ تفاوت بازاریابی با برندسازی چیست؟آیا باهم فرق دارند؟
امروز با دوستان کارآزموده ای که توانسته اند در این بازار پر از بحران به موفقیت برسند به این موضوع می پردازیم.  برندسازی هنر ماندگاری در اذهان مردم است. در بازاریابی پس از پایان اجرای استراتژی مورد نظر، ممکن است در یادها نمانید و میزان فروش کاهش یابد اما با راهکارهای برندسازی، هویت و شخصیت وجودی تولیدات یا خدمات شما در اذهان باقی می ماند و برند شما جادوانه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *