کتاب افزایش سرعت فروش

دستیابی به فروش بالا و مستمر در موقعیتی که بازار در شرایط رکود به سر می برد و دورانی که خریداران کند عمل می کنند و روش های سنتی و پیشین چندان کارآمد نیستند، خواسته صاحبان بسیاری از کسب و کارهاست. این روزها دسترسی خریداران به اطلاعات به شکلی آسان تر امکان پذیر است و کنترل فروشنده ها بر آن ها کاهش یافته است، بنابراین باید به دنبال ترفندهای فروش کارآمدتری بود که یکی از آن ها شیوه فروش «خریدار محور» است. شیوه فروش سریع «خریدار محور» نظامی است که تاکنون خود را به اثبات رسانده و نتایج سودآوری را به دنبال داشته است، راهبردی که در شرایط کنونی دنیای کسب و کار کارآمد است و نویسنده کتاب حاضر به عنوان یکی از پنج مربی برتر جهان در زمینه فروش در اثر پیش رو آن را آموزش داده است.

 

گزیده ای از کتاب

شما به تنهایی فقط می توانید بخشی از کاری را انجام دهید. با کمک گرفتن از مردم، گروه ها یا منابع گوناگون می توانید به چیزهای بیشتری برسید. اگر خود را با دیگران متحد کنید، صرف نظر از هدفتان، آن را با دشواری کمتر به دست خواهید آورد. برخی افراد گروه های نابغه ایجاد می کنند، برخی دیگر یک هیئت مشورتی ایجاد می کنند و برخی دیگر با دوستان و خانواده مشورت می کنند، در حالی که برخی دیگر هم از عضویت در یک اتحادیه بهره می برند. ما گاهی بهترین ایده های خود را از دیگران می گیریم. بهترین نتایج از تلاش سازمان یافته دو یا چند فرد برمی آید که برای یک نتیجه نهایی کار می کنند.

یک چالش: مشتری فعلی یا مشتری جدید؟

کتاب افزایش سرعت فروش: نحوه جذب، درگیر و توانمند کردن خریدار برای خرید نوشته باب یوریچاک، فرایند گام به گام فروش را هم زمان با افزایش سرعت چرخه آن و حد سودآوری اش بررسی می کند و شما را راهنمایی می کند تا خریداران را به محصول و خدمات خود وفادار کنید.

همان طور که می دانید، همه به دنبال تداوم فروش هستند، اما باید خریداران را به فروش ترغیب کنند. وقتی بدانید که خریداران چگونه خرید و چگونه فرایند فروش را کنترل می کنند، به تغییر فروشتان تمایل پیدا خواهید کرد. خریداران از یک نظام پیروی می کنند و فروشندگان نیز باید چنین کنند. این نظام ها باید با در نظر گرفتن اقتصاد جدید خریدار امروز، خریدار را به سمت خرید بکشاند و او را درگیر و توانمند کند.

شیوه افزایش فروش بی آنکه به متحمل شدن هزینه های سفر، محل اسکان یا به خدمت گرفتن مربیان پرهزینه فروش نیاز داشته باشد به شما در جذب، درگیر و توانمند کردن خریداران بیشتر، کوتاه کردن چرخه فروش، افزایش حاشیه سود و درآمد و ایجاد نتایج حد سودآوری دلخواهتان کمک خواهد کرد.

کتاب افزایش سرعت فروش (Velocity Selling) کتابی آسان و لذت بخش است که شما را قدم به قدم تا انتهای نظام هدایت خواهد کرد. فرقی نمی کند که کار شما فروش آنلاین، آفلاین، تلفنی یا حضوری باشد؛ شما پایه و اساس ارتباطات و تعامل انسانی را یاد خواهید گرفت. شما در مورد اهمیت برخورداری از یک پایه و بنیان نیرومند خواهید آموخت که همانا نگرشی است که می توانید پایه هایتان را روی آن استوار کنید.

باب یوریچاک (Bob Urichuck) در این کتاب به شما می آموزد چگونه رفتارهای روزانه ای را کشف کنید که به حد سودآوری بیشتر منجر خواهد شد و در عین حال بهترین بازده زمانی را برایتان خواهد داشت. سپس در مورد توانایی های شیوه افزایش فروش «خریدارمحور» یاد خواهید گرفت؛ در انتها به مقرراتی خواهید رسید که درست تعریف شدند و شما را در تحقق بخشیدن به اهدافتان چه شخصی چه حرفه ای یاری خواهند کرد.

کتاب استراتژی اقیانوس آبی

با حذف فنون فروش کنترل گرانه از فرایند، شما روابط قوی با خریدار، چرخه های فروش سریع، حاشیه ها و سودهای بالاتر و بهبود نرخ های نهایی را تجربه خواهید کرد. شما مشتریان راضی تری خواهید داشت و ارجاعات بیشتری به شما خواهد شد. درنهایت هم در طول چند هفته و نه چند ماه حد سودآوری خود را افزایش خواهید داد.

 

جملات برگزیده کتاب افزایش سرعت فروش:

  • نظم، کلید موفقیت است. نظم تعهدی است که به مهم ترین فرد زندگی خود می دهید و یعنی به آنچه موظف هستید عمل کنید، حتی اگر نمی خواهید.
  • اینکه فکر کنید می توانید یا فکر کنید نمی توانید بستگی به خود شما دارد.
  • هیچ چیز موفقی تاکنون به دست نیامده است مگر آنکه فرد باور کند در درون خود چیزی ماورای قدرت محیط دارد.
  • شکست فرصتی برای شروع هوشمندانه دوباره است.
  • آنچه را می ترسید انجام و آن را ادامه دهید، این سریع ترین و مطمئن ترین راه پی بردن و فائق آمدن بر ترس هاست.
  • این ذهن است که از خوبی شر می سازد و خوشبختی، بدبختی، فقر و غنا را به وجود می آورد.
  • اگر عزم شما برای موفقیت به اندازه کافی جزم شده باشد، شکست هرگز بر شما فائق نمی آید.

خواندن کتاب افزایش سرعت فروش به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

خواندن کتاب افزایش سرعت فروش برای فروشندگان حرفه ای، فروشندگان مستقل و تیم های فروش شرکتی، کارآفرینان، صاحبان کسب وکار، متخصصان غیرفروش و هر کسی که می خواهد درباره نحوه کنترل فرایند فروش، کوتاه کردن چرخه های فروش، جذب مشتری، درآمد بیشتر و خیلی چیزهای دیگر مطالب اساسی بیاموزد ضروری است.

کوچینگ (Coaching) چیست؟ کوچ چه کارهای انجام می دهد؟

 

در بخشی از کتاب افزایش سرعت فروش می خوانیم:

به منظور موفقیت در فروش لازم است برعکس فروش اقدام کنید. شما باید خریداران را برای خرید جذب، درگیر و توانمند کنید. بدون خریدار هیچ فروشی وجود نخواهد داشت.

حد سودآوری: در نبود خریدار فروش و درآمدی نخواهد بود. اکنون فروش ها حول خریداران می چرخند. خریداران همه جا هستند. شما چه کمکی به آنان می کنید تا خرید کنند؟

پس از آنکه بدانید خریداران چگونه خرید می کنند و کنترل فرایند فروش را به دست می گیرند، مایل خواهید بود نحوه فروشتان را تغییر دهید. خریداران از یک نظام پیروی می کنند و بنابراین فروشندگان نیز باید چنین کنند. این نظام باید با در نظر گرفتن اقتصاد جدید خریدار امروز، خریدار را به سمت خرید بکشاند و او را درگیر و توانمند کند.

شیوه فروش سریع «خریدارمحور» یک فرایند فروش مبتنی بر فرمول بازده حاصل از زمان صرف شده (ROTI) است. شما با حذف فنون فروش کنترل گر از فرایند روابط قوی با خریدار، چرخه های فروش سریع، حاشیه ها و سودهای بالاتر و بهبود نرخ های نهایی را تجربه خواهید کرد. همچنین مشتریان راضی تر، جذب بیشتر، معرفی و ارجاعات بیشتر خواهید داشت و حد سودآوری تان به مراتب بهتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *