جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

معرفی بهترین کتابهای مدیریت،کارآفرینی و بازاریابی 2019

معرفی بهترین کتابهای مدیریت،کارآفرینی و بازاریابی ۲۰۱۹

کتاب موثر کارامدمؤثر کارآمد: راهنمای قطعی برای به دست آوردن چیزهای درست انجام شده

شما می توانید باهوش ترین و درخشان ترین فرد در شرکت خود باشید و حتی می توانید رسانه ها و جامعه خود را دوست داشته باشید اما اگر در انجام کارها خوب نیستید ، در مسیر سریع رهبری ناموفق هستید . کتاب پیتر اف. دراکر ، نویسنده کهنه کار ، پیش فرض ساده ای دارد: اندازه گیری دستگاه اجرایی توانایی وی در “انجام کارهای صحیح” است. . این امر به کمک تیم بزرگی نیاز دارد ، اما همچنین توانایی مشاهده چیزهایی که دیگران ممکن است از دست داده باشند ، برای مدیریت درست وقت خود و دانستن چگونگی تعیین اولویت ها است. در این کتاب می آموزید که چگونه یک رئیس و عضو بهتر تیم خود باشید.

[block id=”register-free”]

 

بهترین برای یادگیری

بهترین برای یادگیری نحوه شنیدن: تأثیرپذیری : روانشناسی ترغیب

اگر یک مدیر هستید، ضروری است که مردم آنچه را که شما میگویید جدی بگیرند و آنرا عملی کنند. برای تحقق این امر ، شما باید به هنر ترغیب تسلط داشته باشید. کتاب دکتر رابرت سیالدینی مفاهیم اساسی در پشت این هنر منحصر به فرد را تجزیه می کند و به شما می آموزد که چگونه متخصص ارتباطات تجاری متقاعد کننده شوید. سیالدینی مطالعات روانشناسی را توضیح می دهد که چرا و چگونه مردم می گویند به جای اینکه شما را ناامید کنند ، “بله” بگویند ، و به شما می آموزد که چگونه می توانید یافته ها را در زندگی خود بکار بگیرید. این کتاب شما را با مصاحبه های جالب و داستان های شخصی نویسنده در صفحات آن چسبیده نگه می دارد.

 

 

بهترین برا ی تحقق خود واقعی

بهترین برای تحقق خود واقعی: شمال واقعی: رهبری معتبر خود را کشف کنید.

شما تنها می توانید بهترین رهبر تا کنون باشید اگر بدانید چه نوع رهبری به دنیا آمدید تا بتوانید شوید. این کتاب که پس از انجام بیش از 125 مصاحبه و تحقیق گسترده نوشته شده است، اسرار پرورش اصیل ترین سبک خود و رهبری شماست. این نویسنده توسط مدیرعامل سابق نوشته شده است که می داند دست اول چه چیزی مؤثر است و چه چیزی شما را راهنمایی نمی کند و شما را در پنج حوزه اصلی راهنمایی می کند که در آن باید خودتان را بشناسید: چگونه اصول رهبری خود را تعریف کنید ، چگونه انگیزه های خود را بفهمید و چگونه بسازید بهترین تیمی که می توانید علاوه بر یادگیری چگونگی رسیدن به یک رهبر بهتر ، خواهید آموخت که چگونه این مهارت ها را در هر زمینه از زندگی خود عملی کنید و در هر کاری که انتخاب کرده اید موفق شوید.

 

کتاب بهترین برای یادگیری نحوه شنیدن

بهترین راه برای ایجاد یک سازمان عالی: گنجاندن رادیکال

فکر کردن برای یک تیم مؤلف غیرممکن تر از رئیس قبلی ستاد مشترک و یک مشاور فرهنگ سازمانی دشوار است. اما باور کنید یا نه ، این زوج بیش از یک دهه با هم دوست بوده اند و یکی از تأثیرگذارترین کتاب ها راجع به شمول رادیکال نوشته اند – ایده ای که مدیران باید بیشترین تعداد اعضای تیم را به جای ایجاد تیم های کوچک و با شدت متمرکز داشته باشند. این دو با استفاده از پیامدهای 11 سپتامبر به عنوان نمونه توضیح می دهند که چگونه محرومیت منجر به از دست دادن کنترل ، فرسایش اعتماد و از دست دادن قدرت می شود. در دنیای متغیر امروز ، برای حفظ قدرت در سازمان خود ، باید بیشتر از آنچه راحت هستید کنترل کنید و به هر قیمتی اعتماد داشته باشید ، از کنترل بیشتر خودداری کنید.

 

 

بهترین برای منابع انسانی: قدرتمند: ایجاد فرهنگ آزادی و مسئولیت

Netflix مجموعه ای از سیاست های ضد انعطاف پذیری دارد که شیوه های استخدام آنها را راهنمایی می کند ، و اینها ابزار مهم و ارزشمندی برای هر تیم سازی ، بدون توجه به صنعت هستند. پتی مک کورد ، رئیس ارشد استعدادیابی سابق در Netflix ، این حجم جالب را ارائه کرده است تا به شما در درک این شیوه ها کمک کند و اینکه چگونه آنها را برای شما کار کند. به گفته وی ، اکثر شرکت ها این همه اشتباه دارند: آنها باید کاملاً صادق باشند و از شر افرادی که مناسب نیستند ، به سود شركت هستند، خلاص شوند. به جای پاداش در انجام کار خود ، باید به کارمندان کارهایی را آموزش دهید که می خواهند در وهله اول انجام دهند. اما بخش مورد علاقه ما در این کتاب ، قانون او در مورد استخدام است: “هیچ جابجایی درخشان” مجاز نیست.

 

بهترین کار برای ایجاد یک تیم شاد

بهترین کار برای ایجاد یک تیم شاد : کد فرهنگ

اعضای راه اندازی فن آوری روزانه قهوه های هنری را ترجیح می دهند ، شبانه روز با همکارانشان در یک ساعت شاد به هم می پیوندند ، و هنگام تعطیلات که مناسب ترین آنهاست ، بدون تعطیلات از شرکت می پرسند. اما در حالی که این ذهنیت برای بسیاری از شرکت ها کار می کند ، برای بسیاری دیگر کار نمی کند. بنابراین چگونه می توانید مؤثرترین فرهنگ را برای شرکت خود بسازید؟ در این کتاب ، دانیل کویل توضیح می دهد که چگونه یک گروه متنوع از فرهنگهای شگفت انگیز در محیط کار ، از ایالات متحده Navy Seals و San Antonio Spurs گرفته تا Zappos ، سازمانهای فوق العاده مؤثر خود را ایجاد کردند و به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از یادگیریهای آنها در زندگی خود استفاده کنید. پس از خواندن این مطلب ، درک خوبی در مورد چگونگی ایجاد یک فضای اداری ایجاد می کنید که باعث نوآوری و بیش از وحشی ترین انتظارات شما می شود.

 

بهترین حالت برای ایجاد موقعیت های غیرمنتظره

بهترین حالت برای موقعیت های غیر منتظره: فکر کردن در شرط بندی

اگر مدیران همیشه قبل از تصمیم گیری ، همه حقایق را داشته باشند ، به جایی نمی رسند. خوشبختانه ، یک روش اثبات شده برای تصمیم گیری بهتر در هنگام گم شدن برخی یا تمام آنچه فکر می کنید اطلاعات مهم است ، وجود دارد. در حالی که ، البته کمی بخت و اقبال وجود دارد که می تواند موفقیتی را تجربه کند یا نتواند ، به شما کمک می کند اگر بتوانید مانند یک قمار حرفه ای فکر کنید: کدام نتیجه به احتمال زیاد با اقدامات خاصی انجام می شود که من انجام می دهم؟ این کتاب ، که توسط قهرمان سابق سری جهانی پوکر ، آنی دوک (که اکنون برای شرکت های چند ملیتی مشورت می کند) نوشته شده است ، به شما کمک می کند تا همین کار را انجام دهید: یک ذهنیت آرام را برای تصمیم گیری تا حدودی تحت فشار پرورش دهید.

 

امتیازات post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *