دوره پیشتازان برند آفرین

کارگاه پیشتازان برند آفرین

معرفی دوره پیشتازان برند آفرین


‎با توجه به کارگاهی بودن بررسی مسائل شغلی شرکت‌کنندگان و مدیران حاضر ظرفیت دوره محدود می باشد و متقاضیان بیشتر، در صف انتظار در دوره های بعدی قابل پذیرش خواهند بود .

دوره پیشتازان برند آفرین

مخاطبین دوره پیشتازان برند آفرین

کارآفرینان, صاحبان مشاغل, بازاریابان مشتاقین راه اندازی یک کسب و کار، مدیران

‎توضیحات سرفصل های دوره پیشتازان برند آفرین

‎شخصیت سازی یک مدیر یا یک فروشنده موفق در ‎برخورد با تمام مسائلی که در مسیر کسب و کار با آن مواجه خواهد شد را به صورت حرفه ای آموزش می دهد طراحی این دوره نقشه راهی است برای تمام کسانی که خدمت. یا محصولی برای ارائه به بازار دارند شناخت و قوانین حرفه ای ارتباطات به شما خواهد
‎ آموخت که چگونه می توانید علاوه بر موفقیت در روابط شخصی و خانوادگی در جذب مخاطبین کسب و کار خود نیز از پیشتازان برند آفرین باشید چرا که در دنیا منابع بقدر کافی وجود دارند ولی کسانی از آن بهره. خواهند برد که مهارت چگونگی دسترسی به منابع و جریان سازی آن را بیاموزند.

‎روی تشک‌کشتی لزوما نیاز به قوی هیکل بودن نیست آموختن فنون کشتی می تواند بارها شما را با لبخند قهرمان میدان کند .

‎مبانی دوره پیشتازان برند آفرین

  1. ‎آموزش فنون کاربردی مهارت های فروش
  2.  ارتباط سازی با مدیران کسب و کار .تعامل و مشارکت در راهکار های کاربردی جدید بازار
  3. بازگویی مشکلات و ‎راهکارهای درمانگر مشکلات مدیریتی
  4.  دریافت فرمها. جزوه ها و فیلم های آموزشی
  5. حضور در انجمن مدیران کارآفرین و بهره‌گیری از ارتباطات و تجربیاتشان
  6. بازدید از محل فعالیت. شغلی و کسب و کارتان

ویدئوی معرفی دوره پیشتازان برند آفرین

‎آنچه در پیشتازان برند آفرین خواهید آموخت

سرفصلها

  1. هدفگذاری
  2. مدیریت کسب و کار
  3. فنون مذاکرات و قرارداد
  4. شخصیت شناسی و ارتباط موثر
  5. بازاریابی
  6. خلاقیت و ایده سازی
  7. برندسازی

‎آمار موفقیت

سرفصل های تدوین شده در این دوره تخصصی بیشترین آمار موفقیت در کسب و کار های داخلی و خارجی کشور را در سال های ۲۰۱۰ الی ۲۰۱۸ دربرداشته. مدیران کارآمد بر این باورند با دسترسی به این منابع و آموزش آن ها توانسته اند تفاوتی شگرف در کسب و کار خود وتوسعه آن، ایجاد کنند .

 

‎موفقیت یافتنی نیست ساختنی است و کلید آن مهارت وآموزش است.

‎درباره مدیران درون و برون 

‎لوبیا همان جایی که کاشته می‌شود می روید رشد می‌کند و بالا می‌رود اما جهت بخشی به آن باغبانی خودت را می طلبد .

 

پویش درون تا رویش برون در مدیران درون و برون

‎چشم انداز

می توان با اثر بخشی در مدیریت منابع وجودی انسان ها و سازمان ها به سادگی با مهارت و تدبیر حال خوب را در کنار یک کار خوب ایجاد کرد.

‎رسالت مدیران درون و برون

‎کشف ،توسعه و هدایت انسان ها سازمان ها و جوامع رابطه ای است میان قدرت های پنهان درون شان تا ‎شکوفایی توانمدی برونشان، رسالت ما ،مدیریت این پویش درون تا رویش برون است.

‎تا کنترل کامل اوضاع کنارتان هستیم.

پرسش و پاسخ