تکنیک تولید محتوا با سوال در فضای مجازی

برای تولید محتوا باید به این فکر کرد که مشتری برای دریافت جواب خود در اینترنت، چه سوالی را‌می‌پرسد و با چه عباراتی به دنبال رسیدن به پاسخ خود‌ می‌باشد. در این شرایط است که‌می‌توان با مطرح کردن یک سوال خوب و بعد ارائه یک پاسخ مناسب، شخص را به وب سایت مورد نظر هدایت و در وی ایجاد حس کنجکاوی نمود تا به باقی مقالات سایت نیز نگاهی بیندازد.

همچنین کاربران بعد از مطالعه یک مقاله درباره موضوع خاص، تمایل دارند که از تجربیات سایر کاربران درباره همان موضوع مطلع شوند و یا تجربه خود را به اشتراک گذارند. لذا با ایجاد فضایی در انتهای آن موضوع،‌می‌توان از نظرات کاربران نیز استفاده نمود. ایجاد حس مشارکت در کاربران باعث‌ می‌شود شخص مجددا برای مطالعه پاسخ‌های احتمالی وارد وب‌سایت شود.

 

اصول بنیادین بازاریابی و فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *