جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جلسات مشاوره کسب و کار

پله اول 

جلسه نیازسنجی اولیه توسط تیم کارشناسی

پله دوم

نیاز سنجی قبل از جلسه مشاوره

بررسی مشکلات کسب و کار به صورت مکتوب قبل از جلسه

تحویل نقشه پیشنهادات قبل از جلسه

پشتیبانی جلسه مشاوره در خصوص راهکارها

زمان: 120 دقیقه

پله سوم

بازدید از محل کسب و کارها و فرایندهای سازمانی

مشاوره حضوری و ارایه راهکارهای مستند

زمان: یک روز کاری

دست‌آوردهای شما از جلسات مشاوره

تجربه و تخصص

ارزش های اصلی مشاورین ما شامل دانش، مهارت های تخصصی و تأثیرگذاری آنهاست. از آنجایی که مشاوران با کسب‌وکارهای مختلفی کار می‌کنند، قطعا نسبت به منابع انسانی، دانش بسیار گسترده‌تر و عمیق‌تری از روندهای تجاری، چالش‌های صنعت، و فناوری‌ها و فرآیندهای جدید خواهند داشت.

هدفگذاری

مشاوران فاصله مفیدی را از چالش های تجاری فراهم می کنند. آن‌ها از نظر احساسی در عملیات سرمایه‌گذاری نمی‌کنند که صاحبان کسب‌وکار هستند و می‌توانند به راحتی چالش‌ها را شناسایی کرده و به آنها رسیدگی کنند، خواه موضوع اجرای یک فناوری جدید باشد یا تکمیل یک ادغام یا اکتساب.

خصوصی سازی

مشاوران راه حلی برای همه ارائه نمی دهند. ارزش آنها در یادگیری در مورد کسب و کار و اهداف هر مشتری و تطبیق مشاوره و مشاوره استراتژی با چالش های خاصی است که کسب و کار با آن مواجه است. این سفارشی سازی به این معنی است که راه حل های یک مشاور بسیار موثرتر از خدمات مشاوره عمومی است. به عنوان مثال، یک مشاور کمک مالی دولتی می تواند برنامه های بودجه ای را انتخاب کند که کسب و کار شما به وضوح واجد شرایط است و بیشترین شانس موفقیت را دارد.

هزینه کمتر

هنگامی که با یک مشاور کسب و کار توافق می کنید، فقط برای خدماتی که نیاز دارید، زمانی که به آنها نیاز دارید، هزینه پرداخت می کنید. این می تواند صرفه جویی قابل توجهی را در استخدام یک کارمند دایمی با همان سطح تخصص برای انجام کارهای مشابه ایجاد کند. علاوه بر این، مشاوران در زمینه‌های مختلف - تولید ناب، تامین مالی فعال، برنامه‌ریزی مالی و غیره - می‌توانند مناطقی را که در حال حاضر بیش از نیازتان هزینه می‌کنید شناسایی کرده و به شما در کاهش هزینه‌ها کمک کنند.

سوالات متداول

 هر جلسه مشاوره 120 دقیقه است و در طول این مدت به سوالات شما پاسخ داده می‌شود و ایده‌های جدیدی از ما خواهید گرفت.

در جلسات مشاوره ایده‌هایی بیان می‌شود که لازم است افراد تصمیم‌گیر در جلسات حضور داشته باشند که اگر سوالی برای آنها ایجاد می‌شود همان لحظه پاسخ آن را دریافت کنند و محدودیتی وجود ندارد.

اگر فکر می‌کنید کسب‌وکارتان بسیار خاص و ویژه است که شاید اطلاعات کمی راجب آن کسی بداند حتما قبل از جلسه مشاوره با پشتیبانی در ارتباط باشید تا قبل از جلسه مشاوره اطلاعات شما دریافت شود و در نهایت؛ زمان جلسه هماهنگ شود.

باتوجه به اینکه ممکن است چندین شریک کاری داشته باشید و هرکدام در شهر دیگری حضور داشته باشند این امکان فراهم شده است که بتوانید هم زمان به صورت حضوری و ارتباط آنلاین با سایرشرکا در هرکجایی که هستند در جلسه مشاوره شرکت کنند.

پس از درخواست مشاوره سوالاتی در قالب فرم برای شما ارسال می‌شود که در آن سوالاتی برای آشنا شدن با مجموعه شما، مسایل و چالشهایی که دارید پرسیده می‌شود.

در طول جلسه مشاوره ایده‌های اجرایی و راهکارهایی به شما ارائه خواهد شد که ممکن است در طول اجرای آن سوالاتی برای شما ایجاد شود، تیم پشتیبانی مشاوره در کنار شما خواهند بود هستند و به سوالات شما پاسخ خواهند داد و راهنمایی‌های لازم را از ما دریافت خواهید کرد.

معرفی هلدینگ فاتحان تجارت

فاتحان تجارت یک هلدینگ در زمینه آموزش، رشد ، توسعه کسب و کار و تبلیغات و برندینگ و موارد مربوط به آن است. هلدینگ فاتحان تجارت در سال 1384 و از مجموع 3 شرکت تشکیل شده است. فاتحان تجارت  تاکنون نیروهای زیادی را استخدام کرده است و نقش مهمی در رشد، توسعه و آموزش منابع انسانی ایفا نموده است.