جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برندآفرین شو / قسمت دهم

فروش موثر همراه با روشهای زیر تسهیل می شود:

۱. تاثیر گذاری روی احساس مشتری؛ مشتریان بیشتر دوست دارند از افراد یا کمپانی های قوی و با اعتماد به نفس بالا خرید کنند نه افراد و شرکتهای ضعیف.

۲.توازن احساسی خریدار با مشتری ؛ فروشنده یا یک شرکت در نهایت یک پله از مشتری بالاتر باشد که یک تعادل احساسی بوجود آید.

۳.معنا بخشی به مشتری؛ احترام به مشتری باعث میشود که به مشتری معنا داده شود و در نهایت به وفاداری مشتری ختم شود که بسیار تاثیر گذار است.
۴.تاثیر گذاری شخصیت فروشنده بر روی خریدار؛ گاهی شخصیت فروشنده بیشتر از ویژگیهای مدیریتی روی خریدار اثر می گذارد.

۵.ایجاد حس صمیمیت در خریدار؛ زمانی که شما یک مشتری را برای بار اول می بینید و لبخند می زنید یک حس متفاوت نسبت به زمانی که مثلا یک ابروی خود را بالا میبرید، ایجاد میکند که یعنی شما او را از قبل می شناسید.

دوره های رایگان دکتر افشین فاتح

امتیازات post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *