یک چالش: مشتری فعلی یا مشتری جدید؟

کوچکترین بی توجهی به مشتری سبب می شود که او برای دریافت خدمات یا محصولات بهتر بسرعت سراغ رقیب شما برود. وفاداری مشتریان فقط یک توهم است پس بهتر است بجای اینکه خود را با این توهم گول بزنیم، شش دانگ حواسمان به مشتریان فعلیمان باشد زیرا آنها ممکن است هر لحظه ما را ترک کنند و دقیقا به همین دلیل است که سرمایه گذاری در ارتباط میان فروشنده و مشتریان فعلی از اهمیت بالایی برخوردار است.

باید وقت بگذارید و به فکر خلق یک تجربهی جدید برای مشتریان فعلی خود باشید. به یاد داشته باشید که اولویت اول شما در هر کاری باید مشتریان فعلیتان باشد.یکی از کارهای کلیدی برای یک بخش فروش که می خواهد تلاشهای خود را تبدیل به فاکتور کند، این است که مطمئن شود مشتریان فعلی خود را از دست نمی دهد و اینکه مشتریان فعلی خود را اولین انتخاب برای فروش محصولات یا خدمات بداند. هنگامی که تمام تلاش خود را در رابطه با مشتریان فعلی انجام دادید، آنگاه می توانید به فکر رفتن به سراغ مشتریان جدید باشید.

معرفی کتاب دوره عمر سازمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *